söndag 26 februari 2012

Nya Ordföranden har ordet

Hej! kära fiskevänner. Då har man åtagit sig det hedersamma uppdraget att leda Gotlands Sportfiskeklubb. Ni som känner mig vet att jag älskar kustfisket efter Havsöring men också är en hängiven pimpelfiskare. Vi går mot en härlig tid på kusten och våra duktiga pimpelfiskare skall försvara Gotlands färger på SM i pimpelfiske som går av stapeln 17-18 Mars i Jämtland. Jag tror och hoppas också att vi kan vända den negativa trend med allt färre medlemmar. Så ni som är sugna hoppa på tåget och gå med i denna lilla kamratliga klubb som vi är. Har ni frågor eller funderingar kontakta mig gärna.                        MVH  TOMMY JENNUNG             tompen802@hotmail.com

1 kommentar:

  1. jag tror kenneth kan gå riktigt bra på sm indv.
    och i laget tror jag oxå på er. bara ni håller ihop laget,,o ge för fan inte upp,,i jämtland kan sista kvarten ge guld.

    /pirktillverkarn

    SvaraRadera